#extravglistatilsistranda


 

 

Fordi vi ønsker det! Fordi gutta på Coop Extra er initiativrike og engasjerte og blide og hyggelige og kreative. De elsker visst jobben sin.

Det er jeg sikker på at de gjør, både Kenneth og Kenneth. De klarer å engasjere hele staben og hele Frøya, ser det ut som. Jeg gleder meg til hvert eneste sprell fra den kanten. 

Når DE byr på seg selv, så kan jeg også gjøre det, for jeg er langt utenfor komfortsonen når jeg kler meg ut som Karius.

 

#extravglistatilsistranda

 

Heia, heia, gutta krutt,

vær så snill og ikke slutt,

med å by på dere selv,

i fra morgen og til kveld.

 

Vi har ikke trua mista,

på å få hit VG-lista,

gi oss lista hit til COOP’en,

det fortjener hele hopen.

 

 

Mellom både frukt og grønt,

har Herr Kenneth Engan skjønt,

suppeposer, nybakt brød,

nøkkelen er ekte glød.

 

Vi er alle varm i trøya,

VG-lista skal til Frøya,

dette er hva jeg kan gi,

dikte litt i rette tid.

 

La oss jobbe mot et mål,

gnisten den kan bli et bål,

la oss alle jobbe sammen,

Frøya er den rette rammen.

 

Rette rammen for en fest,

VG-lista, vær vår gjest,

kjør med glede hver en sving,

møt en ekte frøyværing.

 

Vi er gjestfrie og rause,

gavmilde, og aldri tause,

her fins bare glade laks,

vinner vi så har vi flaks,

 

Flaks? Det har vi slettes ikke,

takke, bukke, neie nikke,

vi har jobbet målbevisst,

for å ikke ende sist.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Fantastisk Tove!! Du er så god med din lyrikk penn, så morsomt!! OG enig med dæ de to Kennethene fortjener all støtte de kan få for den innsatsen de legger ned!

Siste innlegg