Hjelp, vi flyr!

Lagarbeid. Å jobbe mot et felles mål. Det er lettere sagt enn gjort.

Vi hadde litt startvansker, men det løste seg.  

 

Milla er ikke trekkhund for ingenting. Det gikk så det suste. Vi fløy avsted.

Å ha hund er for det meste en sann glede. Hun er hysterisk glad når jeg kommer hjem. Hver eneste gang. 

Det hender jeg ønsker henne dit pepper`n gror, men jeg ønsker henne like fort tilbake. 

Takket være henne har jeg blitt rundere i kantene, i dobbel forstand.

Trivselsvekta er tilbake, og jeg har lært å tåle hundehår, skitne potefar og alt det der.

Hun kan smelte gråstein….om hun vil.

Milla er gull verd, og mitt mål er å være et så godt menneske som hun tror at jeg er.

 Neste gang bruker jeg sykkelhjelm. 

 

1 kommentar
    1. Skjønte at denne bloggen ville bli morsom og interessant. Du sier mye med få ord og setter igang tankene. Håper du fortsetter som du stevner. Gleder meg til å lese mer her. Kjempefin hund, skjønner at du er glad i henne.😊

Siste innlegg