Gammal Amazon

Hjemme sitter mora hans og venter,

men han vil være tøff og sjekke jenter.

– Øystein Sunde –

 

 

I helga har jeg vært sammen med mange bilfolk, og sett flere flotte biler.

Jeg har sett primus motorer – som har lagt ned mye arbeid i dette arrangementet – og jeg har sett gamle motorer.

Noen er mer interessert i gamle motorer enn andre.

 

 

Jeg har ikke peiling på bil, så jeg vurderer kun etter utseende.

Fine linjer, snertne fasonger og tøffe farger.

Se bare her:

 

 

 

 

Den eneste i verden. Det er han til venstre på bildet, også.

 

 

Cruising var stas. Det var skikkelig tøft. Følte meg som DEN dama en stund.

 

 

Selv om jeg ikke skjønner bæra av bil, så var det morsomt å spise kirsebær med de store.

Folk vinket langs veien, slik de gjør til Harald og Sonja.

 

 

Det aller beste med helga var folket.

Heldigvis spurte jeg om tillatelse til å legge ut bilder mens festen var på sitt høyeste, så alle sa ja.

Et ja er et ja.

 

 

Denne fuglen ropte ja hele kvelden. Høyt og tydelig.

 

 

Topp stemning, god mat, kveldssol og fluktstoler i sirkel.

Glade damer og herrer i hver eneste stol.

 

 

Andre lettere henslengt på gressmatta.

 

 

 

Latter og røverhistorier.

Fred og fordragelighet, helt til knotten kom.

Da trakk vi innendørs.

 

 

Siden jeg følte meg litt ovenpå, så måtte jeg selvfølgelig bære hatt.

 

 

Og plutselig ville jeg hjem, som Askepott.

Hun mistet en sko. Jeg la igjen hatten.

 

” Det var en fest kun,
 før natten den sorte.
 Hun var en gjest kun,
 og nu er hun borte.
 ”   

 

….men hun blir gjerne med neste gang.

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg