Alt det jeg elsker

 

Jeg finner ofte diktperler på instagram. Farvel juli, du har vært varm og vakker, og jeg takker for alle fine stunder. Jeg er enig med denne dikteren, men jeg vet ikke hvem som har skrevet det.

 

 

I kveld padlet vi rundt Kvalværet. Det blåste 3 sekundmeter da vi la fra kai, men vinden løyet etter en stund, og det ble blikkstille. Vi fant ei sandstrand, og da måtte jeg selvfølgelig bade. På grunn av varmen så var jeg litt overopphetet, og derfor freste det da jeg vasset uti. Jeg trodde det var makrellstimen som laget lyd, eller terna, som stupte etter fisk, men det var visst meg.

Hva freser du for, sa makkeren min, sååå kaldt er det vel ikke? Sa han, som for anledningen var iført tørrdrakt.

Ikke rart han var varm i trøya.

 

 

Velkommen august. Jeg håper du blir like fin som juli. Dette fant jeg også på instagram. Jeg er usikker på hvem avsenderen er, men det er veldig, veldig fint.

Rent ut vakkert, for jeg elsker poesi.

 

 

Alle vet vel at jeg elsker høsten, med sine gyldne farger. 

 

 

Denne karen er heller ikke så verst. Jeg simpelthen elsker ham, selv om jeg sjelden sier det høyt.

Det er alt for store ord, så jeg våger nesten ikke, men noen ganger må man bare hoppe i det med begge beina først.

Med eller uten tørrdrakt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg