Digg med pigg

 

 

DEKKSPESIALISTEN ( VOL 2 ):

Han Per er visst en av disse som tåler en knekk,
for nå skal han jamen meg begynne å selge dekk.
Han peiser på, og det synes jeg er digg,
hvorfor har ikke JEG tenkt på å selge pigg?

Han satser stort og tjener garantert rått,
mye mer enn jeg som sykepleier ville fått.
Vi jobber nemlig ræva av oss som bare det,
mens Per la gullegget og kapret Bahareh.

Nå har han også tenkt å jobbe som en gal
med dekk, kultur og bok og festival.
Alt det der, jeg fatter ikke at han greier,
kanskje han har bruk for en dyktig sykepleier?

For vi er ganske vant til å jobbe innmari hardt,
og, JA, jeg tar selvfølgelig telefonen hvis han ringer snart.
Jeg kan hjelpe ham med å holde journalistene vekk,
så kan han heller konsentrere seg om å eksportere dekk.

0 kommentarer

Siste innlegg