Date?

 

 

Du store mi ti`,
æ d`ìkkje sjølvaste Brimi?
mannen med hjarte for matauk,
og som snakkar så varmt um sjalottlauk?

Me må slå av ein prat,
om alt mogleg, men aller helst om mat……,
som eg ikkje har peiling på,
kåss i all verden ska det her gå?

Det gjekk ikkje særskilt bra,
for han spurte – kva et dykkar på Frøya da?
Kremt….sånn.til vanleg? … noko fra Toro,
sa eg, berre for moro.

Eg fekk et olmt blikk,
men Arne viste da littegrann folkeskikk,
ein klem og eit smil han meg gav,
( og kviskra i øyret mitt ): 
– heretter lagar du maten fra botn av.

EG? – eg vil ikkje! kan Ikkje! hoff!
eg, som nettast kan steike en loff,
alle dei vakre navn, som bruschetta,
ka i all vide verden er det da?

Kjære Brimi, no treng eg ein kokk,
kneippbrød med kvitost, EG har forlengst fått nok,
eg drøymar um eit smakeleg måltid, fiksar du det?
eg vil på date med ein gourmet.

Om eg ikkje kan noko om mat så er eg langtifra dom,
så eg kjem gjerne te Lom,
da ska me preike om alt mellom himmel og jord, ( unnateke mat )
mens eg er gjest ved ditt bord.

 

2 kommentarer
    1. Du altså Tove! Du e god!! Vi får håp du får en invitasjon😊 (om den ikke kjæm får vi ta oss ei hyttehælg og en tur t Lom💕)

Siste innlegg