Bokdrømmen går i oppfyllelse

 

 

 

I dag har jeg vært på gjestebud Utihavet. Det er nesten så jeg må klype meg i armen, men nå blir det bok.

Sammen med tre andre skal jeg få lov til å oppfylle en av mine store drømmer.

Jeg hopper i det, og satser på at jeg lander på sletta – stående.

 

 

Jeg kan ikke røpe alt, men har de andres tillatelse til å fortelle at noe er på gang.

Tre skribenter og en illustratør skal sammen skape ei bok som vi håper vil gi gjenklang hos kystfolket.

 

Vidar Oskarson, Astri Reppe, Georg Goggen Skatvold og Havets datter.

 

Vi er vidt forskjellige mennesker, vi har vidt forskjellige uttrykksformer, men deler de samme verdiene – og den samme kjærligheten til hav og himmel.

 

Jeg tror at boka blir en hyllest til livet, familien, kysten, havet, himmelen, blåfargen og jula.

 

 

I dag har vi møtt hverandre på Mausund, og siden mausundværinger er rause folk så ble vi selvfølgelig invitert på lunch hos Vidar. Jeg elsker mentaliteten her ute.

Den må oppleves.

 

Neste møte blir på Bogøya, og forventningene er skyhøye.

 

 

 

2 kommentarer
    1. Så spennende prosjekt dere begir dere ut på 😊
      Jeg håper du deler litt ned oss andre om hvordan det går utover i prosessen 😊
      Det skal bli spennende i så fall 😊 Jeg har så smått begynt på et roman-prosjekt, som jeg regner med kommer til å ta en hel evighet.

    2. Knall bra, Tove. Jeg er sikker på at dette blir bra👌Masse lykke til❤️

Siste innlegg