Dans oppå bordet

 

 

 

Jeg var den eneste som ikke danset på bordet, så da var det bare en ting å gjøre.

Opp, opp!

 

 

Nå er vi hjemme igjen etter ei strålende helg – på alle mulige måter. Hvis noen hadde sagt til meg før vi dro, at hele gjengen kom til å synge “Æ har så løst te å dans med dæ” oppå et bord, så hadde jeg ikke trodd det.

I alle fall ikke om meg selv.

Det var befriende å slippe seg LITT løs, men det var ingen på Låven jeg hadde lyst til å danse med.

 

Selvfølgelig matcher vi hverandre, selv om vi er ulike som natt og dag. Dette er ekte eventyrblanding, bestående av voksne damer som aldri har vært i nærheten av hverken Botox, Restylane, silikon eller extensions.

Vi er bra nok som vi er.

Grått er flott.

 

 

Det er visst Ole Dalen som sitter bakom meg. Jeg håper han ikke misliker at jeg deler dette bildet. Det er tross alt ikke hver dag han er på samme utested som Havets datter.

 

 

Nå har jeg luftet vingene mine, og er glad for å være hjemme igjen. Det skal bli lenge til neste gang 😀

 

2 kommentarer
    1. Jeg er sikker på at Ole Dalen føler seg beæret av å være på samme BILDE som Havets datter. Dessuten er han ikke helt ukjent med frøyværinger 🙂 Det var jo en frøyværing som ble ganske “kjent” etter å ha stjålet (les tyvlånt) rullestolen hans en gang. Kom på trykk i Adressa det 🙂

Siste innlegg