Dette klarer dere!

 

Jeg kunne ha postet bilder av en hel horde med flotte folk, men siden jeg må spørre om tillatelse til å bruke dem først så hadde jeg fått litt av en jobb, for det er mange som camper utendørs i det fine været.

Derfor gjør jeg det enkelt, og lar solstråla til høyre for meg representere alle sammen.Selvsagt ble hun spurt først, og svaret var:

Girlpower!

 

Det er så mange som bidrar – både med stort og smått.I går var jeg på seinvakt som sykepleier i hjemmetjenesten, og stoppet ved leirbålet for å sjekke om noen hadde høyt blodtrykk. Det var et rørende syn å se folk som satt i ring og holdt vakt over øya vår.

Jeg har lovet Hans Anton og Eskil at hvis det ikke blir vindmøller på Frøya, da skal jeg skrive tidenes seiersdikt, og det skal jeg fremføre mens jeg står på bordet, for det ligger an til feiring om dette går i boks.

Da skal alle ildsjeler hylles.

Hvis man ser bort fra omstendighetene så er det på merkelig vis veldig fint å sitte sammen på denne måten, ute i naturen. Noe av det fineste er alle de nye bekjentskapene.

Da jeg skulle ta kveld så svevde det en ørn rett over hodet mitt. Jeg har en formening om at ørna gir meg et slags varsel, og sånn har jeg hatt det lenge. Det er sikkert mange som ler av sånne tanker, men det bryr jeg meg ikke om.

I kveld sa hun: Dette klarer dere!

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg