HOTELL FRØYA

 

 

( Jeg har stjålet bilder både fra Frøya.no og Hotell Frøya )

 

HOTELL FRØYA

Ytterst i havet ligger ei perle, ei vippende, livskraftig linerle

for i hjertet av øya finner du Hotell Frøya

kjent for sin bærekraftighet og  standhaftighet

møysommelig bygget  – med kjærlighet.

Her finner du detaljer og finesser som er balsam for kropp og sjel

og et personale som vil alle vel.

Det er Norges beste hotell, så ta turen da vel 🙂

De seiler i medvind som aldri før – de våger og vet hva de gjør

ypperlig service i alle ledd, det er derfor jeg vil gi kred

Og vet du hva de har?

De har verdens flotteste og mest innbydende Skybar

 

 

På Frøya kan du sitte på ei tue og skue

eller klive opp på Besselvassheia (76moh) når sola er på hell – og det er kveld

perlene i øyrekka ligger og venter på akkurat DEG

de er en opplevelse for seg

ubeskrivelig, magisk, men ikke uoppnåelig

så flott at det er nesten uforståelig

så kan du ha basen din på Hotell Frøya – et hotell i særklasse

mens du reiser rundt, er turist, nyter oppholdet

og opplever masse.

 

Besselvassheia

( ikke så høyt, men en høydare )

 

Supen Pøbb

( som har verdens beste fish&chips og en unik atmosfære)

 

Jeg håper at Hotell Frøya ikke opererer med utløpsdato på premien som jeg vant i fjor. Bildet mitt ble kåret til årets  sommerbilde, og den turen var også sommerens beste og mest kortreiste tur. Det er ikke mye som kan måle seg med ei våke(n)natt på skjæret ( jeg klarer ikke å sove i telt ).

 

 

Jeg vant en weekend for to, og den premien frister, selv om jeg bor midt i smørøyet. Jeg har tenkt å invitere med meg ei venninne, og da kan vi late som om vi er gjester i eget rike. I kjelleretasjen har de spa-avdeling, og et steinkast unna er det shoppingmuligheter og Cafe Sjøstjerna.

Hva venter jeg på?

Noen som kan passe Milla mens jeg overnatter tre kilometer unna dobbelsenga mi sjøl. Det føles litt råflott å spørre om barnepass når jeg ikke skal reise lengre enn langt – det er derfor jeg har utsatt det så lenge 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg