Hvor går veien?

 

 

Det er fortsatt fire uker igjen til ferie, så det er hodet innstilt på. I mellomtiden benytter vi ettermiddagene til fine turer i nærområdet.

Jeg har planer om en miniferie før ferien begynner, og da skal jeg på topptur med broder`n og familie. Da skal vi opp på Snota.

I selve ferien har jeg ingen store planer, for det er litt merkelig å legge planer alene. Det er kanskje da man merker det best, dette at man har status som singel – når folk reiser hit og dit, i øst og vest.

Selv lengter jeg nordover.

 

 

Jeg lenger tilbake til bryggekanten på Vega, til midnattssol og til måkene som stjal Cheez doodles.

Og den blå jakka er fremdeles med på tur. Ikke er den solgt på Frøya kjøpe-selge-bytte, og ikke har den havnet i kontaineren hos Fretex.

Den har sikkert ikke hatt sin siste tur nordover den heller 🙂

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg