På bølgelengde

 

 

Velsignet være

Velsignet være
de enkle ting,
de trofaste ting
som er stillferdig
hos oss i dagene
og fyller dem med en duft
som av hvitskurt tre.
God redskap i hendene,
grovt brød når du er sulten,
et ly mot uvær, noen
som venter på deg
og hører at det er du
som trår i ganggolvet.
 
 
Her er tre av mine favoritter; Hans Børli, Anette og Aasmund Ingar – de to siste er jeg på fornavn med.
I går padlet vi rundt Sør-Dyrøya, og selv om det ikke var vindstille så ble det en fantastisk fin tur. Jeg er heldig som har så nære og gode venner.
 
 
 
 
Det er ikke alle forunt å ha en nær og god omgangskrets, så jeg føler meg priviligert.
 

 

 

Vi er rett og slett på bølgelengde – og takk for at dere er en del av mitt liv.

Så enkelt kan man si det.

 

PS Jeg kunne ha fortalt mer, for hvem er egentlig skipper på skuta – skipperen eller hun med båtførerprøven?

Det er opp til øynene som ser, for ikke å snakke om ørene, for denne dama har snakketøyet i orden 🙂

1 kommentar
    1. Herlig innlegg og herlig tur 🥰 takk for turen og takk for at du er venninna mi ❤️

Siste innlegg