Rakved og ramsalte drømmer

 

 

 

Det kom en unik sjanse rekende på ei fjøl,

som vinket inn mot land, og ropte:

Ikke nøl!

 

 

Frøya.no:

 

https://www.froya.no/nyheter/skal-gi-ut-bok-jeg-m%C3%A5-klype-meg-i-armen?fbclid=IwAR3xhTn2M8PdvFjQObp0rbAps1cWJOzcMBjp_5ZN6iCy9MNgZCgYHDkpW34

 

Jeg er glad for at begge lokalavisene våre viser interesse for sine sambygdinger, og for at jeg endelig har skjønt hvordan man klipper og limer linker  🙂

 

Hitra-Frøya:

 

https://www.hitra-froya.no/kultur/2019/02/24/En-hyllest-til-livet-familien-kysten-havet-himmelen-bl%C3%A5fargen-og-jula-18531784.ece

 

 

 

 

 

Jeg håper at vi klarer å samle nok rakved, og at rakved blir til gull.

 

 

 

 

Jeg har lenge båret på en drøm om å skrive bok, kanskje ei lita diktsamling, men da jeg fikk tilbud om å bli med på dette samarbeidsprosjektet så sa jeg JA ganske fort, både fordi jeg liker ideen, men også fordi jeg ser på det som en mulighet til å lære mer om prosessen fra A til Å.

Jeg er evig takknemlig, for jeg tror at dette er det sparket i ræva som jeg behøver for å skjønne at det er mulig å realisere drømmene mine – en etter en etter en etter en.

Jeg håper på en dominoeffekt – ikke i den forstand at hele korthuset kollapser, men mer sånn at en drøm prikker den neste drømmen på skuldra.

Nå vet jeg at til og med bokdrømmer kan gå i oppfyllelse.

 

Det meste av det jeg skriver er inspirert av hav, svaberg og kystliv, og sånn vil det forbli – for det er her jeg har hjertet mitt og sjela mi.

 

 

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg