UT – på byn?

 

Er det alderen sin skyld at jeg forbinder det å gå ut med å gå UT og ikke ut på by`n? Når ble jeg ei lita grå mus som piler inn til gjemmestedet sitt så fort hun får sjansen – for å spise ost og kjeks?

Skjedde det over natta?

I motsetning til musa så drikker jeg vin til osten, det skal jeg ha. Deilig rødvin, selv om jeg ikke liker rødt. Jeg gjør et unntak for barskapet, men i klesskapet derimot, der slipper ikke rødfargen inn.

Fant det på instagram:

 

 

I år har jeg forresten vært vågal, for jeg kjøpte meg røde sko til jul. Skoene er nesten så langt fra meg som det er mulig å komme, selv om jeg ikke er av det langbeinte slaget. Det er heldigvis (pjuh…..) over en meter fra nesetippen og ned til de høye hælene for jeg har alltid likt å holde en viss avstand.

Jeg må ha avstand for å se ting i perspektiv.

Nå er det like før jeg henter neseklypa for hunden ligger under bordet og fiser. Synes til og med Milla at jeg er for treig, ettersom hun prøver å gasse meg ut av huset? Sier hun med rene ord at verden venter utenfor?

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg