Vårens vakreste eventyr

 

Når jeg er litt tullerusk i hodet så er det ekstra viktig å være ute, og det blir ekstra viktig å gjøre ting som påvirker meg i positiv retning.

Som å bli med venninna mi og familien hennes på båttur. Turen var ikke så lang, men jeg lever lenge på den turen likevel.

Og Rabben Marina anbefales på det varmeste.

 

 

Det finnes ingenting i verden som kan måle seg med havet, så jeg burde egentlig hatt husbåt. En liten husbåt som inneholder det aller mest nødvendige ( det er ikke stort ), og som er på sjøen 365 dager i året.

I mellomtiden padler jeg.

 

 

Vi padlet rundt Sør-Dyrøya, med innlagt pause på Håholmen. Jeg er heldig med vennene mine, og vi er heldige med været, for nå er det sommer i april.

 

 

Drømmeforhold for en godværspadler.

 

 

Noe annet som hører våren til er nyfødte lam. Ettersom jeg selv har vært sauebonde så har jeg en forkjærlighet for sauer. De er ålreite dyr.

 

 

I dag fikk jeg hilse på mange små og store sjarmtroll – bedre det enn å se fotballkamp, for RBK har mistet mye av sin sjarm.

Disse firbeinte bor på gården til Bjørg, og der har de det som plommen i egget. De har til og med utsikt mot havet, og det er langt mer enn hva jeg har.

Foto: Bjørg Støen

 

 

Her ser dere en bitteliten hjerteknuser som ikke skjønte bææææ(ra) av at han gjorde dagen min mye bedre.

 

 

Grip dagen – dette ble ei fin helg.

0 kommentarer

Siste innlegg